کیف مد استایل

همه چیز در مورد کیف و استایل

کیف مد استایل

همه چیز در مورد کیف و استایل

  • ۰
  • ۰

هنگامی که کسی بوتیک مد جدیدی را در بازار باز می کند ، ابتدا برای پیدا کردن عمده فروش برای خرید پارچه یا لباس به صورت عمده اقدام کنید. تماس ها برای انجام تجارت در بازار از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. بدون تماس یا ارتباط شخصی ، هیچ یک از تجارت برای مدت طولانی در بازار دوام نمی آورد. اگر در حال فروش مجموعه طراح هستید ، مغازه دار باید تمام موارد مربوط به آخرین مجموعه طراح را که هم خرید کیف زنانه اکنون در بازار جریان دارد ، نگه دارد. زنان همچنین ترجیح می دهند از مجموعه طراحان فعلی استفاده کنند. بنابراین ، صاحب بوتیک باید موارد مربوط به مد روز را نگه دارد.

امروزه طراح بر طراحی کیف های دستی با توجه به سبک پارچه تمرکز کرده است. طراح مد جدید می خواهد ایده منحصر به فرد مربوط به مد را معرفی کند. امروزه مردم عاشق خرید کیف های دستی کوچکتر با سبک لباس هستند. این روند در حال حاضر در بازار آغاز شده است و مردم برای خرید آن عجله دارند. بسته های طراح وجود دارد که روی همان ایده کار می کنند و چنین کیف های دستی تولید می کنند تا حداکثر اصالت را به توده ها بدهند. طراح جدید مجموعه ای از کیف های دستی زنانه خود را با مدل های مختلف با لباس های مختلف ، که زنان همراه کیف های دستی می پوشند ، به نمایش می گذارند تا مردم را برای خرید محصول خود جذب کنند.

کیف های بوتیک مد به ترتیب یا به درخواست مشتری طراحی می شوند. این مجموعه ها به دلیل منحصر به فرد بودن سبک های جدید کیف های دستی ، فروش عمده ندارند. فقط این کیف های بوتیک در صورت تقاضا با مقدار کمتری فروخته می شوند. عمدتا در بازار مشترک موجود نیست. صاحب بوتیک مد بیشتر محصول خود را به صورت آنلاین می فروشد. آنها ترجیح نمی دهند کالاهای منحصر به فرد خود را به مقدار عمده بفروشند. هنگامی که کالای منحصر به فرد خود را به مقدار عمده می فروشید ، قیمت محصول به دلیل زیاد بودن محصول کاهش می یابد. حاشیه کاهش سود در نرخ عمده فروشی به همین دلیل است که یک صاحب بوتیک ترجیح نمی دهد کیف های دستی خود را به صورت عمده طراحی کند.

چین بزرگترین بازار کیف های عمده فروشی است. اگر کسی می خواهد فروشگاه کیف های دستی خود را باز کند ، به آن دسته از افراد توصیه می شود که چین را جابجا کنند و کیف دستی را با نرخ تخفیف از آنجا خریداری کنند. چین کیف های دستی با چندین مجموعه طراح را به صورت عمده و با نرخ پایین تولید می کند. بنابراین ، حاشیه سود خرده فروش در پرونده افزایش می یابد. خرید کیف های دستی با قیمت مناسب از مکان مناسب می تواند مزایایی به شما بدهد. بنابراین ، مغازه های عمده فروشی بهتر است کیف های دستی را به صورت عمده خریداری کنند تا در مناسبت ها یا آداب و رسوم مذهبی آن را بفروشند. بیشتر زنان کیف دستی و سایر وسایل را نزدیک به هر مراسم ، مهمانی یا هر رسم مذهبی خریداری می کنند. به همین دلیل است که مغازه داران مجموعه جدیدی از رویدادهای معروف را بدست می آورند تا زنان بتوانند با طراحی های جدید تسهیل کنند. نتیجه گیری این است که قبل از شروع تجارت کیف های دستی ، بازار و جمع آوری تجزیه و تحلیل ها برای تخمین حاشیه سود با توجه به روند فعلی مد و خرید محصولات عمده فروشی بر این اساس انجام می شود.

 

مقاله کیف های دستی: چگونه کیف های دستی بی نقص را انتخاب کنیم
ای کاش می توانستم دقیقاً به شما بگویم کیف های دستی و کیف پول های مد کاملاً به چه شکل هستند. اگر فقط می توانم بگویم که باید یک شکل خاص ، یک اندازه خاص و یک رنگ خاص باشد تا ایده آل باشد. مسئله این است که به اندازه انواع مختلف در پ زنانی که از آنها استفاده می کنند ، کیف های دستی بی نقص و کیف های دستی بی نقص وجود دارد. بنابراین معضل بزرگ هر خانمی این است که چگونه کیف دستی مشهور کامل را برای او انتخاب کند.

کیف های دستی بسیار متنوعی برای انتخاب دارند. همه آنها از نظر طرح ، رنگ و اندازه متفاوت هستند. حتی قیمت نیز نکته قابل تامل است. برخی از آنها واقعاً مقرون به صرفه هستند در حالی که برخی دیگر کاملاً گران هستند. درست مثل هر لباس دیگر زنان ، تنوع بسیار زیادی وجود دارد که تصمیم گیری در مورد تهیه یک لباس سردرد حماسی برای شما ایجاد می کند. بنابراین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این نیست که چگونه کیف دستی مناسب انتخاب کنیم بلکه چطور کیف دستی مناسب برای خانمی که از آن استفاده می کند انتخاب کنیم. خوب ، اینها مواردی است که باید بخاطر بسپارید.

اول ، هر دختری که به دنبال کیف های دستی کامل است باید به یاد داشته باشد که از خود بپرسد برای چه چیزی استفاده می کند. البته کیف دستی خاصی برای هر شرایطی وجود دارد. شما هرگز از کیف دستی مشابهی که در یک ساحل برای یک شب با دوست دختر خود یا قرار ملاقات با مرد خود حمل می کنید استفاده نمی کنید. اگر چیزی است که هر روز از آن استفاده خواهید کرد ، قطعاً باید به دوام و نه فقط به سبک آن فکر کنید. پس از همه ، شما نمی خواهید پس از فقط یک ماه استفاده از آن را جایگزین کنید. نکته دیگری که باید برای کیف های دستی روزمره به خاطر بسپارید ، رنگ آن است. همیشه بهترین کار این است که با رنگ خنثی که متناسب با هر لباسی است که می پوشید. سیاه ، خاکستری ، بژ و قهوه ای قطعاً گزینه های خوبی هستند. اندازه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند هر آنچه را که روزانه به آن نیاز دارید حمل کند اما آنقدر بزرگ نباشد که به نظر برسد قصد سفر به خارج از شهر را دارید.

دوم ، در حالی که اکثر دختران مایلند سبک خود را فدای راهزن کنند

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • کیف بگ

کوله پشتی

کیف

کیف زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی