کیف مد استایل

همه چیز در مورد کیف و استایل

کیف مد استایل

همه چیز در مورد کیف و استایل

  • ۰
  • ۰

یک طراح فشن

 به سال تولید کرده است. مردی که پشت این برچسب قرار دارد ، Valentino Clemente Ludovico garavani یک طراح با استعداد است که از استعداد خود برای ساخت یک مارک موفق مورد علاقه استفاده کرده است توسط ثروتمندان و مشهورها علیرغم بازنشستگی ، نام والنتینو همچنان در صنعت مد زندگی می کند که لباسهای لازم و لوازمی را که بسیار مشهور ساخته است ، ارائه می دهد.

والنتینو می دانست که از همان خردسالی مقدر شده است که به کار مد بپردازد. از زمان کودکی در لمباردی ایتالیا ، والنتینو علاقه زیادی به مد داشت ، او به عنوان شاگردی برای عمه خود رزا و همچنین برای یک طراح به نام ارنستینا کار می کرد. والدین او از جاه طلبی های شغلی او برای بزرگ کردن صنعت مد حمایت کردند و والنتینو را برای تحصیل در École des Beaux-Arts در پاریس فرستادند. والنتینو شروع حرفه ای خود را به عنوان یک شاگرد کار در سالن های ژان Dessès و گای لاروش. والنتینو نیز آرزو داشت که برچسب خود را راه اندازی کند و تصمیم گرفت در سال 1960 به ایتالیا برگردد

 

والنتینو در این راه کمک کرد اما بدون خوشبختی در پاریس ، او تصمیم گرفت همه چیز را روی خودش سرمایه گذاری کند. اختلاف با اولین کارفرما او را بیکار کرد. دوستش گیولا راس برچسب کوچک خودش را اجرا می کرد و والنتینو را به خانه برد. والنتینو مدت کوتاهی در آنجا کار کرد. با این حال ، او خوشحال نبود. او تصمیم گرفت که با بازگشت به ایتالیا همه چیز را به خطر بیندازد و خط شخصی خود را که توسط پدرش و یکی از همکارانش حمایت مالی می شد ، شروع کند. در عرض یک سال او در آستانه ورشکستگی بود. چشم انداز طراح ، مارک و سرمایه گذارانش ، دایر بود.

 

والنتینو نام تجاری خود را به طور رسمی در سال 1962 راه اندازی کرد. در سال 1960 والنتینو با خوش شانسی محکم با جیانکارلو جیامتی آشنا شد و در تجارت خود که در رم مستقر بود شریک تجاری وی شد. هر دو مصمم بودند که تجارت را به سود خود تبدیل کنند. والنتینو "Maison de Couture" خود را اجرا می کرد و قبلاً در حال طراحی لباس هایی با رنگ امضا "RED" بود. در سال 1962 آنها اولین نمایش باند خود را در فلورانس ایتالیا به صحنه بردند. والنتینو به زودی به عنوان طراح Couture شهرت پیدا کرد تا با رقبای خود رقابت کند

والنتینو شروع به تبدیل موفقیت در باند خود به موفقیت مالی کرد. والنتینو و شریک زندگی خود که موفق به راه اندازی یک خط بین المللی موفق شدند ، سود خود را در این تجارت سرمایه گذاری کردند. آنها توانستند خود را از چاله مالی خارج کنند. والنتینو پس از راه اندازی برچسب در سال 1960 خود را در آنجا یافت. آنها توانستند محل سرسبز خود را در ویا کندری معروف و منحصر به فرد رم حفظ کنند. والنتینو عملیات خود را برپایه خانه های لوکس Couture که در زمان خود در پاریس دیده بود ، بنا نهاد. نگهداری آن گران بود اما والنتینو می دانست که در طولانی مدت نتیجه می دهد.

 

جکی کندی یکی از اولین و وفادارترین مشتریان مشهور والنتینو بود. در سال 1964 جکی کندی یکی از طرح های والنتینو را دید و سپس خواست که کل مجموعه را ببیند. والنتینو در آن زمان در ایالات متحده بود و آماده نمایش برخی از کارهای خود در مراسم نیویورک بود. والنتینو مدلی را با تعدادی از لباسهایش به آپارتمان کندی فرستاد. او شش لباس Couture را به رنگ سیاه و سفید خریداری کرد که در طول سال ناله خود می پوشید. پس از آن هنگامی که جکی کندی در سال 1968 با ارشد اربعه حمل و نقل یونانی ازدواج کرد او این کار را با لباس عروسی طراحی شده توسط شخص والنتینو انجام داد.

 

مارک Valentino سالانه حدود 1.1 میلیارد گردش مالی ایجاد می کند. والنتینو به یک ابرقدرت مد تبدیل شد و برند آن تا به امروز همچنان بر صنعت مد سلطه دارد. والنتینو که به دلیل عشق به رنگ قرمز و طراحی های عالی و نفیس مشهور است ، سال به سال برند خود را ساخت. والنتینو متناسب با طرح هایی طراحی کرده است که بسیاری از افراد مشهور و افراد جامعه در سراسر جهان از آن استفاده می کردند. هرچند برای چنین انحصاری هزینه ای پرداخت می شود. قیمت اولیه لباس Valentino حداقل پنج رقم است ، اگرچه خریداران انتظار دارند بیش از 100000 دلار برای طرحهای پیچیده بپردازند ، به عنوان مثال ، Anne Hathway Worn $ 80،000 برای ساخت فرش قرمز هنگام ورود به عنوان میزبان فرهنگستان ، 80،000 دلار جوایز به سال 2011 برمی گردد. در اسکار 2007 ، کیت وینسلت لباس سبز ولنتینوی نعناع به ارزش 100000 دلار پوشید.

والنتینو را به تصرف فرهنگی و عدم تنوع متهم کرده اند. پس از اینکه والنتینو و جیانکارلو از این شرکت خارج شدند ، کشتی مدیر خلاق توسط ماریا گراتسیا چیوری و پیر پائولو پیچیولی تحویل شد ، آنها در سال 2015 و 2016 با انتقادات شدید در مورد مسائل مطرح شده مواجه شدند. در سال 2015 آنها مجموعه ای از لباس را با الهام از آنچه قاره آفریقای اولیه وحشی و فرهنگ های آن نامیده اند ، راه اندازی کردند. به جز یکی از مدلهای آفریقایی ، بسیاری از عناصر الهام گرفته از آفریقا در این نمایشگاه به نمایش درآمدند. کمتر از 10٪ 87 لوکس نمایش توسط مردم آفریقایی تبار استفاده می شد. والنتینو متهم به تصرف فرهنگی در قالب تصورات کلیشه ای نژادی و سپس تصاحب آنها برای افراد ممتاز برای بسیاری از افراد بسیار آزار دهنده بود. این نمایش بخشی از گفت وگو پیرامون عدم تنوع بود که در آن زمان جریان داشت.

 

والنتینو در سال 2017 ارتباط خود را با عکاس تری ریچاردسون قطع کرد. تری ریچاردسون عکاس توسط بیش از یک مدل به رفتارهای نامناسب جنسی متهم شده است. او از خود دفاع کرده و گفته است که از آنجا که کار او اغلب از نظر جنسی صریح است ، ممکن است روابط صریح جنسی با سوژه های وی وجود داشته باشد ، اما آنها بدون توجه به ادعاها همیشه با هم توافق داشتند ، عکاس به کار با شرکت ها و مجلات معروف از جمله والنتینو ادامه داد. با این حال ، پس از ظهور اتهامات علیه کارگردان هاروی وینستین و ظهور جنبش #metoo ، والنتینو تصمیم به قطع روابط با ریچاردسون گرفت. فشارها بر صنایع مد و سرگرمی به ویژه برای بررسی شیوه های آنها در مورد ادعای رفتارهای نامناسب جنسی افزایش یافته است.

 
  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • کیف بگ

استایل

فشن

مد

کوله پشتی

کیف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی